tisdag 29 juli 2008

Man börjar ju undra...

RASTA FLÄSKETRAPPORT: Faktum är att jag ger mig själv MVG i ämnet. Med besked. Inte fusksmaskat en enda gång och kroppen har fått jobba i värmen. Det måste helt enkelt bero på "min vecka" att vågen kör ett orent spel. För visst svullnar man en aningens aning va? Snälla, säg att det är så! Eller kanske har den pajjat? Jag menar, det hjälper inte ens att dra in magen, den visar absolut fel siffror! Skitvåg! Nä, imorgon ska jag göra som på bilden, bara för att bli lite glad.
Det är väl inte fel att konstruera sin egen verklighet? Eller????

3 kommentarer:

Ullabella sa...

ja man svullnar och kan lägga på sig flera kilon...undvik vågen när du kommer till den tiden i månaden..det gör det inte bättre...ett tips..mät dig istället...!

Rally-Sally sa...

Man konsturerar alltid sin verklighet! Så kosntruera på så mår du bra. Humle har kastat sin våg på soptippen. den förstör bara de korta stunder av lycka somm pkear åt rätt håll...

Anonym sa...

Äh. Men vågen är aldrig tillförlitlig. Gå på känsla :)