onsdag 16 juli 2008

Behöver tips!

En gång när jag var hos frissan erkände jag att det slarvades med användandet av balsam.
- Jamen, det är ju bara i med balsamet och låt det sitta medan du gör allt det där andra! sa frissan till mig.

Detta är nu två år sedan.
My god, vad jag har funderat!
Jag är inte äckligare än någon annan, så..

Vad är det jag borde göra i duschen, som jag inte gör?

Kan vänliga själar tipsa om lämpliga duschbestyr? Tänk nu på att min dusch är av mindre modell, så inga akrobatiska övningar, tack.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Liza Marklunds karaktär Annika Bengtsson morgon-kissar i duschen. Det tar ju en halv minut eller så ;)

Ego sa...

Ja, varför inte...

Rally-Sally sa...

kanske raka benen och andra ädla delar???? Humle skönhetsexpert

Ego sa...

Humle: "andra ädla delar"? Jag har inget hår på mina tår????

Anonym sa...

Så krångligt är det ju inte....börja med att tvätta håret, skölj, och sen i med balsamet..och tvätta sen resten av kroppen, då får balsamet verka några minuter..och när du sen sköljer av dig duschtvålen så sköljer du bort balsamet. Voila!