onsdag 23 juli 2008

Jag e på gång.. tralalalalaaaaa


Idag kom "Läslusten" och hälsade på! Ett kärt återseende som gjorde mig på jättegott humör. "Läslusten" och jag hade riktigt trevligt ihop då vi tillsammans botaniserade i olika teorier och perspektiv. Gemensamma gamla vänner dök upp titt som tätt, vi pratade med Mead, Rogers, Lewin och en del andra gamla kloka rävar. Angelöw och Jonsson var ytterst behjälpliga då "Läslusten" och jag for ut på villovägar, ni vet, tillsammans kan vi bli lite för ivriga och balla ur. Jag ser fram emot morgondagen, då ska jag bjuda "Läslusten" på kaffe igen!

4 kommentarer:

Ullabella sa...

fattar inte vad du pratar om..vem är alla de där gubbarna du snackar om....??? jag känner mig frågande inför detta..känns som jag borde veta....*ser fundersam ut*

Anonym sa...

Ullabella, vi minns vi också, bara vi inte drabbas av första stundens panik...vi har säkert införlivat alla dessa gubbars visdom, vi minns det inte just nu på sommaren bara, så är det helt säkert.

Anonym sa...

Jag känner igen Rogers (ialla fall namnet). Snälla ego, skicka Läslusten till mig sen.....har inte träffat honom på så länge. Jag bjuder också på kaffe!!
Kul blogg du skriver förresten!
Kram M, lite längre upp på Västkusten

Ego sa...

Vad glad jag blir att ni läser min blogg! Välkommen till min vardag, M!Det är det som är så kul med "Läslusten", vet aldrig var och när den dyker upp! KRAM