söndag 17 augusti 2008

Vilka vänner!


Så kul att träffas igen! Fem blivande syvare, god mat och vin! Jag har saknat mina kursare, behovet att diskutera, fråga, skratta och bara vara Ego har funnit där länge nu.

Det är konstigt när man tänker efter, för två år sedan visste jag inte ens vilka dessa människor var. Nu skulle jag inte kunna vara utan dem, jag är så tacksam över dessa nyvunna vänner. De ger mig så mycket ny kunskap, breddar mitt perspektiv och många, härliga skratt. Vi befinner oss i samma sits, ett kommande examensarbete som ger förhoppning och ångest. Det känns tryggt att ha vänner som förstår, vet hur man känner och att stöttning finns inom räckhåll. Som att ha ett skyddsnät.
Ja, U, M, S och M, nu längtar jag ännu mer till skolan!

4 kommentarer:

Ting sa...

Det låter helt underbart!
Såna vänner ska man vara rädd om!
Kram!

Ego sa...

Ja, du har rätt, Ting! Jag ska vårda den vänskapen så bra jag kan.

Ullabella sa...

ja det känns gott att ha i ryggen när det blåser hårt...=)
kram och tack för härligt sällskap...

Anonym sa...

Tack för en härlig eftermiddag o kväll. Hasse säger att vi skrattade hela tiden. Visst är det skönt att ha varandra!!
Kram M