torsdag 14 augusti 2008

Japp, nu har jag oxå testat mig:

Personlighetstyp
Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska. Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.
Möjliga karriärer
Lärare, konsulter, psykologer, soc. arb, personalvetare, präst, affärsbiträden, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafru, musiker.
Åh, vad skönt att veta!

4 kommentarer:

Resenären sa...

Lyckliga du som passar till att bli hemmafru! Det är det jag mest av allt vill jobba som för tillfället, fast det fanns inte med på min lista. Kanske ska man våga sig på det i alla fall... Vad säger du - du som kan vägleda?

Ego sa...

Följ ditt hjärta! Fast kanske du bara kan vara hemmafru under sommarhalvåret? Ärligt, skulle du inte sakna matbespisningen?

Resenären sa...

Matbespisningen..?? Menar du det där trista, gråa, torra man får betala dyra pengar för om man inte är pedagog? Naeee, det där kan jag vara utan faktiskt.
Btw, idag har vi fått ny SYV på skolan, E har fått heltid på skolan i stan. Ingen bra ersättare... (tidigare på komvux). Kan du snabba dig att bli klar och komma dit istället för henne?

Anonym sa...

Det där som du fick att vara mycket framgångsrik i att hantera relationsproblem låter spännande. Det vill jag också vara!