måndag 18 augusti 2008

LILL-E FYLLER 4!


Vår älskade galning fyller år idag, hela fyra år fyller han. Helt plötsligt har vi inga småkillar alls i familjen längre, utan "stora" killar som spelar elgitarr och skjuter varandra som om de aldrig gjort annat. Jag har försökt att hålla på mina principer att inga vapen får användas, men jag har fått ge vika. Men ingen skall säga att jag inte har försökt...

Nåväl, Lill-E ville att vi skulle sjunga Happy Birthday, vilket bygden fick höra 06.30 i morse. Hans brukliga urusla morgonhumör var som bortblåst denna morgon. Glad som en lärka, med sömndruckna ögon, öppnade han sina paket. Tackade typ tusen gånger och sa att detta var hans bästa födelsedag någonsin! Den musklade Spidermandräkten åkte på med en gång, likaså packades elgitarren upp. Så´n är vår älskade Lill-E; en muskelspidey med blinkande glasögon, vilt spelandes på en elgitarr.
Det är bara att inse. Vi har ingen bebis längre.
Jag måste nog köpa en valp.

5 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!

Anonym sa...

Det är bara att inse fakta, snart har ni två tonåringar och snart har de flyttat hemifrån. Undra just hur många hundar ni har då...

Ting sa...

Hahaha.
De där spiderman-dräkterna är så härliga.
Undrar om de finns i XL?

Anonym sa...

Och innan du hinner vända dig om har han storlek 42 i skor, jag lovar!

Ullabella sa...

e han Stor-E nu då?=)
du får gratulera honom lite så där i efterskott i morrn från mig... (som om han nu visste vem jag är..=)