fredag 15 augusti 2008

Idag har jag nästan fyllt år!


Det är helt schysst att fylla trettiofem. Så klockrent.
Idag har jag fått "lite-i-förtid"-presenter.
Svärmor och svärfar har förstått vår familjs behov inför hösten och dagis/skola, de köpte en torktumlare till mig (och till M såklart)! KRAMAR GENOM CYBER, FÖRBI VATTENTORNET OCH LANDAR I TOLVAN!

På eftermiddagen for jag tillsammans med mina föräldrar till grannstadens köpcentrum för att inhandla födelsedagspresenter till Lill-E, som fyller 4 på måndag. DÅ fick jag minsann syn på en klocka jag tyckte passade min handled alldeles rysligt perfekt, och vips! En ny klocka pryder nu min charmanta handled...
Ja, vilken bra dag!
Dessutom har jag hunnit med att löshoppa älsklingshästen, kul och nyttigt, och vettigt eftersom jag helst inte vill skämma ut oss totalt på hoppträningen på söndag.
I morgon ska jag träffa fyra underbara människor. Åh, vad jag ser fram emot detta!

Nu ska jag äta saffransdoftande fisksoppa med grym hemmagjord vitlöksaioli!
Vad äter ni denna fredagkväll?

(Sus! Vin räknas inte...)

7 kommentarer:

Ullabella sa...

va märkligt.jag ska också träffa 4 underbara människor i morrn...vilket sammanträffande..=)

här blev det kycklingsallad men det visste du ju redan..hehee..

avis blev jag på den där fisksoppan..iallafall..

Rally-Sally sa...

grattis i förskott. Fick oxå en torktumlare när jag fyllde 40...men det är en annan hsitoria. jag lämnade tillbka den under gråt och tandagnisslan:-)jag äter extra crunchy ostbågar av märket OLW till det kallt vitt vin...mums
kram och hälsa de andra i morgon! humle

Sus sa...

Va?
Men jag fastar ju....
Men okejra..
Grillad fläskfilé,
rostad färskpotatis,
fetaostsallad.
Och ja.
Rött vin.

Ting sa...

Inkokt lax, sommarpotatis, hollandaisesås och ugnsbakade tomater med citronpeppar.
Nu dricker jag rosé och käkar chirre till "Rush hour2".

Anonym sa...

Väldigt vad alla äter gott då, och fiskgrytan såg väldigt god ut.
Vi åt tacos senast, om man inte räknar lilla chokladbiten nyss. Det är nog dags för en liten whisky, tror jag!

Anonym sa...

Det blev thé och macka... inte så flashigt men...

Resenären sa...

Köttfärslimpa. DUNS!