lördag 30 augusti 2008

By the way...

  • Igår blev getinghysteriska Ego stucken! Den lilla j-a getingen kröp in under byxbenet och borrade in äckelgadden i Egobenet. M tyckte att jag skulle sluta släppa in andra i byxorna...
  • Igår fick jag också värsta ångesten över "redan-gjorda-examensarbeten", Dumle tröstade. Skit samma, jag kommer att göra MIN grej av detta. Är på väg mot en egen nisch, tror jag i alla fall.
  • Min make är den snyggaste jag vet, är för tillfället inte i behov av något som helst frikort.
  • Tack för jobberbjudandet Sus! Fattar eleverna skånska?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars dig som blev stucken, gjorde det ont? Men varför allt snack om i går? Det är ju idag nu, GRATTIS & JÄTTE KRAM!!! Hoppas att allt går bra ikväll och att ni får det roligt och mysigt!

Sus sa...

Jao.
Voår kourratourr äurr frrroån
Helsingboouurrrgg.

Sus sa...

Och grattis som fan din lilla yngling =)

Rally-Sally sa...

Grattis! jag som trodde du fyllde 30:-)
blev ju oxå getinstucken i benet och dottern säger att getingar föredrar dött ruttet kött getemot sötsaker...hmmm
Dumle

Anonym sa...

Nu är du närmre 40 än 30! Hoppas att krogkvällen blev lyckad! Hoppas även att du får användning av den vinröda..../"Bossen"

Anonym sa...

Ligger nån tårta och ropar idag?