tisdag 26 augusti 2008

Förlåt, men rådjursjakten är över!

I alla fall i skogarna runt vår lilla by.
Rådjur och övriga vilddjur har flytt.
Hur detta kan komma sig?
Därför att jag förmodligen har skrämt dem över den skånska gränsen.
Hur?
Jag tror det kan kallas för nå´t i stil med cykla-rundan-i-skogen-det-fortaste-Ego-kan.
Efter jag följt J till bussen så pressade jag lufttrycket till max.
Ja, jag tror jag flåsade så att trycket föll i hela bygden.
Stolt som attan över resultatet.
Byebye, alla djur!
Och förlåt då då, alla jägare...

6 kommentarer:

Ullabella sa...

nu jädrar är jag stolt ägare också av en ny cykel så nu ska jag också ut och trampa mig trött...

hejja oss!

Anonym sa...

Är den svart?

Ego sa...

Svart? Vilken? Menar du cykeln eller mitt fejs?

Anonym sa...

Jag har kommit på det! Jag vet hur du ska kunna cykla i min takt och ändå få ut maximalt av cyklingen!!! Nästa gång binder vi helt enkelt ett rep mellan cyklarna och så drar du mig. Och glöm inte att påminna mig om mygghatten!

Anonym sa...

Cykeln!

Ego sa...

Jepp anomym! Svart/silver...