söndag 24 augusti 2008

Vad härligt...

...det är då släkt och vänner samlas! Då mår jag bra!
Lill-E´s och mitt födelsedagskalas blev en trevlig tillställning! Iklädd sin spidermandräkt var han naturligtvis i sitt esse...
Jag själv skippade uppseendeväckande dräkt och hade gamla vanliga trasor, vägrar köpa nya kläder innan jag tappat fler kilosar. Tillbaka till kalaset då...
Jag fick en ny cykel av mina föräldrar!


Precis som jag önskat mig, blev naturligtvis löjligt glad över denna snygging! Nu blir projektet "Rasta fläsket" mycket roligare!

Lill-E fick också jättefina presenter av gästerna. Som den självklarhet den är serverades en spidermantårta, alltså en omgjord prinsesstårta.....

(Bjöd också på en GI-tårta, fin men smakade skit!)

6 kommentarer:

Ting sa...

Åh!
Fyller du år?!!
Grattis i efterskott?
Förskott?
On the spot?

Fin cykel!
Vad var det för GI-tårta?
Nöt och fikonbotten eller?

Ego sa...

Tack för gratulationen, fyller på lördag!
Tårtreceptet hämtade jag från GI-bloggen "Vägen från 137 kg". Det lät så gudagott men smakade faktiskt skit! Alldeles för mycket choklad och kaffe, nej, sunkigt i käften...
Förresten, e du redan vaken? Är hatten fortfarande på...?

Ting sa...

Hatten är av.
Den åkte av redan i går kväll kl 22:00.
Trist som fan.
:O(

Ullabella sa...

Grattis i efterskott snygging!!
och fin cykel...du får säga om den är bra..ska ju också införskaffa en...

kramkram

Anonym sa...

Du är fin vad du än har på dig!

Anonym sa...

Den smakade inte alls skit!! Visserligen dämpades kanske kakao smaken pga min super täppta näsa, men jag tyckte att den var krämig och chokladig. Dessutom bjöd du ju på super god mat. Visst gott och alldedes jätte lyckat!