fredag 23 maj 2008

DESTINATION KOLMÅRDEN!


Nu har jag varit en duktig student, kan ni tro! Att jag fick VG på förra kursen har nog inneburit en liten knuff för motivationen. Att jag fick G på tentan var tydligen så här: G+ på ena frågan och VG på den andra. Summasummarum blev det ett G på hela tentan, betygen känns väl rättvisa??? Skit i det nu, jag fick ju VG på kursen som helhet...

Jo, duktig student var det ju. Jag har pluggat mellan 03.15 och fram till familjen vaknat. Nej, jag ställde inte klockan utan vaknade och bestämde mig för att vara lite präktig och konstruktiv. Detta för att jag ska kunna åka på lill-semester med familjen! Vi ska nämnligen åka till Afrika, eller jag menar egentligen Kolmården! Det är faktiskt nästan som Afrika, och vi ska bo på hotell i Norrköping, som för övrigt nästan är som Kapstaden. Ja, det är faktiskt så, med lite fantasi blir allting mycket roligare.

Gosiga och underbara J fyller SJU ÅR i morgon! Tänk att min bebis är sju år (konstigt, eftersom jag inte blir äldre...)! Detta ska firas med pompa och ståt på Kolmårdens djurpark tillsammans med goda vänner och deras barn! Jag har bakat Kärleksmums till älsklingen, tårtljusen är nedpackade och glädjen står högt i vårt normalhöga tak! Lille E ska klappa hajarna och mata rockorna, M ska tvunget åka linbana och jag ska nog bara njuta, och passande nog förläggs fikatid vid den söta fjordhästen som visas på hemsidan...

Ja, detta ska bli jätteroligt!
Återkommer med resultatet av resan!

5 kommentarer:

Rally-Sally sa...

Hoppas resan blir helt enkelt alldeles underbar. Fantasi...det gränsar till hybris...det handlar om hur man ser på saker och hur roligt man vill ha...kom jag på nu!
Tänkaren Dumle

Resenären sa...

Ha en underbar resa - hälsa och gratulera J!
P.S. Man kan ju inte låta bli att fnissa lite åt att M tvunget ska åka linbana... : D

Unknown sa...

Hoppas att ni har det bra i Kolmården.

Unknown sa...

kollar läget

Unknown sa...

Jag fortsätter att kolla läget.