torsdag 11 december 2008

Trött men lycklig

Dagarna bara rullar på.
Praktiken är precis så bra som man kan önska sig,
underbara ungdomar i alla sorter och former.
Skönt att känna att man hittat rätt i yrkesdjungeln till slut.
Familjen Knas längtar till julledighet, kanske mer än någonsin.
J och I kommer nästa fredag från Riga för att fira jul med oss och det ska bli helt underbart att träffa dom igen.
I kväll e det dags för Lill-E´s lussefest på dagis.
Han ska vara pepparkaka i år.
Förra året ville han vara kung.
Han e ett år äldre, har liksom fattat det här med lucia nu.
Klädkoderna.

3 kommentarer:

Sus sa...

Jag vill också bara vara ledig nu.
Inte jobba en dag till.
De underbara ungdomarna tycker att jag är sur.
Jag tycker bara att jag är totalt jävla slut.

Ullabella sa...

gott att höra att du trivs på din praktik... =)

moi sa...

Det verkar som att du har en liten umärkelse att hämta i min blogg =)