tisdag 30 december 2008

Hallå???

Jag har ju nio knasbollar som är intresserade av vad jag skriver i min lilla Egotripp. För knasig är man om man följer mina inlägg, så måste det bara vara.
Men är det fler som läser?
Jag har ju ingen besöksräknare liksom.
Ja, min käre svärfar läser ju, det vet jag. Hejhej!
Men finns det fler?
Snälla, låt mig få veta om det är några till där ute...

Uppdatering efter diskreta synpunkter på inlägget: NATURLIGTVIS är "knasbollar" en oerhört positiv benämning på mycket intelligenta och klarsynta individer. MEN, den största skillnaden mellan andra intelligenta varelser och knasbollar är att knasbollar DESSUTOM har en stor portion humor och medmänsklighet som andra saknar. Med andra ord, för mig är knasbollar de allra bästa som finns!

8 kommentarer:

Ullabella sa...

knasboll??!! *hmrff* hur ska man tolka det?...

klart man följer dina små bravader....om du äter fransk löksoppa till kvällsmat för att rensa tarmarna eller om du har din käre bror hos dig på julen eller om du får känna fölsparkar i magen på din häst.... =)det är sånt som gör att man ser skillnader i sitt eget liv också...(och inser att det är ganska händelselöst dock)

Resenären sa...

Jag undrar om "knasboll" är en positivt eller negativt laddad etikett på folk..?

moi sa...

Jag finns ju med bland de nio ;) Och knasboll kan jag npg skriva under på =)

Jenny sa...

Jag har precis hittat hit!men ska du inte skaffa dig en besöksräknare, finns på susnet.

Anonym sa...

Tittar ofta. Gillar din familj och hästarna och dina beskrivningar av livet. Hittade dig hos Hosanna.

Anonym sa...

Ja jag är ju här titt som tätt. Jag och alla mina låtsasdjur sedan barndomen ;) och lilla mor förstås...

The gemini sa...

Knasboll...gulligt, faktiskt. Tack!

Anonym sa...

Jag tittar också in ibland. Det är kul att läsa om din vardag i familjen Knas. Kram Mia