lördag 13 december 2008

Glad Lucia eller grattis på Luciadagen?

Skit samma, önskar er alla en bra lördag i alla fall.
Dagens luciakrona eller kanske stjärngossestrut går till tre universitet/högskolor som satsar på en magister/masterexamen i Vägledning och karriärutveckling!
WOW säger jag bara!
Förhoppningsvis startar denna utbildning för första gången i Svedalas historia ht 2009, alldeles perfekt för mig! Den ska jag söka och ha som en plan B om jag inte får något jobb till sommaren eller hösten, är så glad...

Igår hade jag en alldeles supermysig kväll med guldgossarna. Den stora guldgossen var på träff med andra pappor.
Vuxna män gör saker tillsammans liksom.
Gårdagens vuxenträff gick ut på pizza, öl och bakande av pepparkaksslott.
Maken kom hem vid tvåsnåret efter en trevlig kväll med gott sällskap.
Idag väntar stallets bestyr, innebandyträning, ICA, plugg och födelsedagskalas!
Men först, en helvetes massa kaffe!

2 kommentarer:

Ullabella sa...

låter onekligen som du har framtiden utstakad....du får vägleda mig sen.... =) en förvirrad själ som inte vet vad den vill....

ha en skön lucia!

Ela sa...

Fan, min Lucia slutade på krogen. Men va otippat då...

Fast jag tänkte inte på att det va Lucia eftersom min lilla e hos pappsen just nu.

Kramar.