torsdag 4 december 2008

Julklappinhandlingstid tack!

Det är lugnt, gott om tid.
Plötslig panik.
Vi har as att göra hela tiden.
Tänkte i mitt stilla sinne att sticka till affärscentrat i helgen.
Ja, klämma alla klapparna på lördag.
Men det var innan jag insåg att J har innebandymatch hela lördagen.
Ingen bra idé att ta med Lill-E Gangstersson till ett stort köpcentra.
Hmm.
Borde VERKLIGEN läsa en massa i helgen, skolstuff liksom vilar inte ens på helgen.
Men om jag tänker efter så brukar jag nog panika varenda jul, och det har ju löst sig hittills.
Hoppas på detta nu också.
Det löser sig nog.
Men jag blir irriterad på mig själv.
Men det är väl ett faktum, till och med för barnen.
Som Lill-E sa när jag hämtade honom igår:
-Hej fårskalle!
Men med ett leende.
Tur det.

4 kommentarer:

Sus sa...

Andas fårskalle ;-)

Ullabella sa...

ja du....julklappar...det kan man ju nästan lägga ner....eller? säg det till gangstersson!

Lilla stora jag sa...

Vi har plats för en gangster till! Lill-E får gärna vara hos oss på lördag... Jag vet en liten gangster som hade blivit glad! Kram

Ela sa...

Men va fan, jag kan handla åt dig.
Alltid velat bli en "personal shopper".