torsdag 18 september 2008

KAFFET OCH JAG


Vi har ett speciellt förhållande, kaffet och jag.
Zoegas gröna och Zoegas ekologiska är några av mina allra bästa vänner.
Svarta tjejer som sakta rinner ner i en varm kanna,
starka som få.
Ni vet väl att kaffe är feminint va?
Precis som att lördagar är gula?
Eller är det bara jag som tänker så kanske...
I vilket fall som helst har kaffet en stor plats i mitt hjärta, inget är så rofyllt.
I mängder, och med mjölk.
Kaos-Anna har sin favoritmugg, kukmuggen.
Favvomuggar är viktiga.
Här ser ni min.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Själv har jag just fallit för Thai latte. Mums!

Ullabella sa...

har också en favvomugg...med en ängel på...den är fin...

btw...här kör vi med gevalia..man kan ju få oväntat besök.. =)

Anonym sa...

Pipp tillstånd och kukmuggar!! Var är dina tankar?? Jag tror att jag blir hemma i helgen, det låter inte bra!/stallchefen
fasst vem ska då springa elegant vid sidan om hästarna??

Kaos-Anna sa...

Kukmuggen rockar!