måndag 10 november 2008

Jag packar min rustning

Jaha, sköna måndag.
Lill-E på dagis igen, lite magknip fortfarande.
Klart att tio dagars penicillinkur stör en liten mages bakterieflora. Det säger iaf Lill-E´s kloka pappa. Mamman däremot målar upp hemska sjukdomar i inbillningens tecken. För visst kan väl inte penicillin fräta upp magen och resultera i inre blödningar och kroniska sjukdomar? Fattar ni vad min hjärna jobbar på? Helt galet!
Nu är jag så förberedd inför Malmö som jag kan bli, i morgon bär det av.
Orkar inte läsa ett enda ord till.
Ska packa ner Darth Vadermasken så jag kan ta på mig denna på Malmö Central. Funderar även på att packa ner pluntan fylld med hemkört för att kunna ta en kaffegök till 10-kaffet. Jag har räknat ut att jag hinner med fyra kaffegökar innan jag ska grillas klockan ett. Då bör man väl ha en bra grund att stå på? Speciellt om jag struntar i att äta lunch.
Så får det nog bli.
Har ni otur så mobilbloggar jag.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du verkar väl förberedd, så det kommer att gå vägen.

Lilla stora jag sa...

Hoppas på några mobila blogginlägg då jag är väldigt nyfiken. Dessutom kommer jag ju att sakna dig... vad ska jag göra när du är borta... LYCKA TILL!!! Det kommer att gå jätte bra!