onsdag 12 november 2008

FISA?

Hihi, ja precis, när jag kommer hem så ska jag FISA examensarbetet.
Inte FIXA, utan FISA.
Ingen rast och ingen ro, idag har kurs numero 11 startat.
Men en som brukligt virrig genomgång av PM och schema.
Humle, Dumle och jag var rörande överens om att vi fattade bättre INNAN kursansvarig började förklara själva upplägget.
Det är enligt henne "skarpt läge" som gäller nu.
Jamen vad skönt, tänkte jag.
Jag som har softat nu i två och ett halvt år.
Hmm, detta blir intressant.
Efter detta skarpa läge fick vi en inblick i den turkiska skolvärlden, gästföreläsare från "studie- och yrkesvägledarprogrammet" i Turkiet.
Okej...

3 kommentarer:

Resenären sa...

Va skööönt att du lyfte min viktiga fråga i ett alldeles eget inlägg, så att jag fick klarhet i detta, hi hi hi! : D

Du missade kakfesten på skolan förresten. Så nu måste vi förstås göra om den. (YES!)

Lilla stora jag sa...

På tal om turkiska SYV-programmet... NÄ jag bara skoja jag ville något helt annat. Jag har för mig att du efterfrågade lite hjälp i en viss tomte/Jesus fråga för en tid sedan, kanske detta kan vara en förklaring? http://www.fragaprasten.nu/html/sankt_nikolaus.htm

Ullabella sa...

har också fisit nu när jag kom hem...får ju passa på när man har en toalett i fred...

grattis till din examination..du är duktig..så det skarpa läget fixar du lätt..=) eller ska jag säga fisar?=)