lördag 15 november 2008

Borta bra men hemma bäst!

Igår fisade jag till examensarbetet.
Allt för att faktiskt kunna vara helledig i helgen.
Fånigt, jag måste disciplinera mig för att vara ledig.
Undrar om det är vanligt?
Idag är det alltså mys hela helgen.
Först frukostbestyr i stallet och mockning till sju pållar.
Sedan hem för en uppfräschning.
Svärmor och svärfar kommer på förmiddagsfika,
trevligt att äntligen träffas.
I eftermiddag ska Lill-E på kalas.
Egentligen J också, fast på annat kalas.
Men han är sjuk.
Ikväll kommer mina föräldrar hit.
Och sedan är det imorgon.

5 kommentarer:

Sus sa...

Hur gör man när man fisar till ett examenarbete?
Skiter man i´t?

Ego sa...

Du har väl gjort ett examensarbete själv, Sus? Behövde du inte fisa till det?

Anonym sa...

Du är så duktig på att laga mat oxå!! Det var underbart gott igår. Inte ett dugg fisigt!!!
Jag är så stolt över dig!

Anonym sa...

Även stallet är du duktig på att fisa till, skönt att komma upp på em och allt är färdigt!/Mr Udda

Sus sa...

Jo, jag fes i det ett par gånger.
Sedan sket jag it´t.
Men det blev klart i alla fall..