måndag 20 oktober 2008

Tur för mig.

Jag har feber idag. Undrar om jag inte tålde Ullaredstrippen igår.
Lill-E har varit hemma idag också.
Ruggigt frisk och pigg faktiskt.
Då vill han såklart leka med mamman.
Jag är inte en typisk lekmamma.
Men jag hade tur idag.
Lill-E ville vara Jack Sparrow, coolaste i gänget.
Jag fick vara båt.
Det passade denna mamman ganska bra.
Jag behövde bara ligga ner, med feberhuvudet på en röd soffkudde.
Lill-E sa att jag var "förfärligt kul".
Hyfsat betyg trots allt.

3 kommentarer:

Ullabella sa...

ja hysfat kul ...det är väl nästan vg va??

christel sa...

Hej på dig, halkade in här för nån vecka sen, minns inte från vem nu men men....
Min minsta, som nu är 21, hade sett en begravning på tv. Efter det fick jag vara liket och ligga still med händerna på bröstet.
Otroligt makabert men lugnt och skönt ;O)

Ego sa...

Christel: Välkommen hit! Kul! Ja, måste säga att det stämmer säkert att barn bearbetar genom lek ;). Vad gör man inte för en stunds vila...