torsdag 2 oktober 2008

Jappsibappsi!

Nu är fem av sex intervjuer avklarade.
Några mer påverkansfulla än andra. Ja, så kan man nog säga.
Påverkansfulla, på ett eller annat sätt.
Även om jag just nu har tappat all gnista så är jag förundrad över människors kapacitet att hantera livets alla vändningar.
Nu ska jag också hantera ett och annat.
Tur att jag har en liten skara som förstår och stöttar.
Det behövs just nu.
Och glädjas över det som händer oss, denna underbara familj och goda vänner som finns och ligger mig så varmt om hjärtat.
Jag lär mig hela tiden, en konstant lärdom, både om andra och framför allt om mig själv. Att jag ibland är stor och stark men också liten och rädd.
Ja, just det, liten och rädd.

1 kommentar:

Ullabella sa...

duktig du är...du är en inspirationskälla...


ja små och rädda kan vi alla känna oss...bara man kommer ur det så blir det ju bra igen..

kram på dig...