tisdag 14 oktober 2008

Återkommer till bloggen då jag hittar min borttappade hjärna.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du, är det den grå geggan som hade hamnat i min vinerhatt? Skickar genast!!!

Unknown sa...

Vinerhatt? Det visste jag inte att Hosanna hade. Men jag vet ju inte allt.Annars har jag en grå gegga här,då är det kanske Hosannas.Men jag tror att du får din hjärna tillbaka.På ett eller annat sätt, men det tar kanske tid

Anonym sa...

Nej, ni har fel med grå gegga, det är en skimrande discokuleliknande pärla av stor dimension som verkar lite snurrig av alla varv den dansat. Jag behåller den här ett tag så den får koppla av på landet, sen kan den få börja jobba lite smått med analys av andra examensarbeten tills jag bedömer den klar för hemfärd. OK?
Vänligen Dumle

Ullabella sa...

borttappad hjärna....det låter sannerligen illa...du har min fulla förståelse...

kanske skicka in en "borttappad"-annons i tidningen...??

Sus sa...

Min kokar.
Men det kanske inte heller är så bra?

Anonym sa...

Tur att du fick va med hästarna så du hittade delar av hjärnan/Mr udda