fredag 27 februari 2009

Ring INTE till Stockholms universitet!!!!!

Om ni inte har lust att sitta hela j-a dagen i telefonkö vill säga.
Även om det blev ett hoppfullt besked kommer det att drabba telefonräkningen big time.
Detta är faktiskt en skitdag.
Inga vandrarhemsrum lediga i hela Malmö så Humle, Dumle och jag ska campera på ett raggarhotell.
Eller rättare sagt motell.
Det är skillnad det.

Nu sitter jag här och vrider hjärnan tusentals varv.
Ska jag byta praktikplats eller inte?
Tänk om man hade en kristallkula så man kunde se in i framtiden.
Det handlar ju om Planned Happenstance....
Eller hur var det nu igen????

2 kommentarer:

Ullabella sa...

funderar över varför jag skulle ringa till sthlms universitet....hittar ingen orsak alls..så jag låter bli..tack för tipset ändå..

var rummen slut?? i hela malmö?? vem fan vill åka dit? ...

varför ska du byta praktikplats..?

mina frågor tar aldrig slut...

svartängel sa...

Om du har en dålig praktikplats ska du ju så klart byta eller klaga...men om de är handledaren som är dålig så lär du dig kanske hur man inte ska vara...examineras ni ute på praktiplatsen i tre moment av universitetet eller?
Lycka till....och näää jag ska inte ringa till stockholms universitet och köa...