tisdag 17 februari 2009

Hos familjen Knas

Igår hade M och jag bröllopsdag, 13 år.
Det firades inte med pompa och ståt utan med en ny soffa.
En billig rackare från Jysk.
M körde iväg och köpte den medan jag pluggade, spännande att skruva ihop den utan att veta hur den skulle se ut.
M har utsökt smak så det blev såklart lysande!

Svartängel frågar vad jag läser nu.
Jag läser inte utan blir urvriden,
urvriden som en wettextrasa.
Sista terminen på SYV-programmet innebär tydligen tusentals uppgifter,
små som stora, och alla ska göras.
Just nu försöker jag analysera Krumboltz Learning Theory of Career Choice and Counseling, jovars, intressant men på engelska.
Inte min starkaste sida precis.

4 kommentarer:

Ullabella sa...

kan upplysa om att Super är inte heller är så superduper att ta sig igenom...

fast Emelie och jag har funderat på ett musikaltema...

Super-trouper....

Ullabella sa...

och grattis förresten...13 år...det är en livstid i min tankevärld...

(och då menar jag inte livstid som i straff =)

svartängel sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
svartängel sa...

Grattis till er bröllopsdag:-)
Och lycka till med både Super och Krumboltz...