fredag 23 januari 2009

Nu får Ego passa sig!

*tittar argt på mig själv*
Eftersom jag inte vet vad jag ska prioritera på jobbet, prioriterar jag allt.
Inte bra, utan väldigt stressigt men ruskigt roligt.
Igår började jag jobba kl. 07:00, jag började med att prioritera: allt.
Det här med GI funkar mycket bra för mig, jag tappar kilon.
Men, GI-mat är inte lätt att få tag i då man vill köpa något snabbt på en mack eller så.
Nä, det dumma var väl att jag käkade fil på morgonen, drickyoghurt till lunch och en drickyoghurt vid typ kl. 17:00.
Hade öppet hus på skolan och stack hem vid 19:30, väl hemma åt jag lite soppa.

Vaknade kl.00.30 med grymt ont i magen.
Smärtan var inte oigenkännerlig.
Magkatarr.
Satt uppe och läste era blogginlägg och knaprade Novalucid.
Dags att tagga ner för mig.
I helgen ska jag prioritera.
Familjen och mig själv.

3 kommentarer:

Chrissan sa...

Känner så väl igen det där med hur man ska prioritera när man är ny på jobbet....men efter ett tag faller det på plats.
Trevlig helg!

Ullabella sa...

klokt beslut!!! ta hand om dig.....!!!

kramen!

Rally-Sally sa...

hihi! är vi överambitiösa nybörajre tros? Humle ahr jobbat över varje dag den här veckan!!!men f-n vad kul det är på jobbet! funderar starkt på att baxa in en tältsäng på kontoret:-)