lördag 17 januari 2009

Lördag? Javisst!

Man kan säga att det är en jäkla tur att jag inte kan komma in på skolan på helgen. Annars hade jag varit där idag och bläddrat runt i alla papper, power pointar och pärmar. Denna helgen ska jag förbereda mig inför alla klassinformationer jag ska ha nästa vecka.
Jag är glad för att ha fått denna chansen att få prova på verkligheten.
Tacksam liksom.
Tacksamhet är bra.
Även om jag är sjuk, trött och stressad mår jag fantastiskt bra just nu. Julkilona är borta och GI fungerar just nu som en dröm.
Vågen visar minus 4,5 kg på två veckor, så nog fungerar det.
Idag hoppas jag på att kunna ha en pluggdag.
Bästa vännen, jag och två laptopar.
Det är grejor, det.
Och kaffe såklart. Och lakritste.
Men först, morgonplugg, morgongos med killarna, ett parti Yatzy, stallet och loads of kaffe.
Vad ska ni göra idag?

2 kommentarer:

Ullabella sa...

ja här blir det väl också plugg...och lite pärlor där emellan......men jag vet inte om jag har samma energi som du...känns inte riktigt så...

Unknown sa...

Det är fusk, 4,5 kilo på två veckor. Ring mej och tala om vad jag skall göra för att jag skall bli av med bag in box bullen.