fredag 4 februari 2011

Uppdatering

Efter en så lång bloggpaus bör man som bloggare göra en uppdatering. Så här kommer en liten sådan:

Jobb: Jag har fortfarande världens bästa jobb, ett jobb som får mig att göra nya upptäckter och ger mig nya perspektiv hela tiden. Otroligt utvecklande men stundtals skrämmande!

Me, myself & I: Ni som har följt mig har också följt mina kilon! De jäklarna som kommer och går! Just nu har de kommit så det är nya tag igen. Att jag tillåtit dem att återvända beror nog till stor del att mitt vardagliga liv har skenat iväg, jakten på minuter har tagit makten. Innan jag accepterat detta och börjat inse att det krävs en förändring hinner det hända en hel del, och då menar jag inte bara fettmässigt. Livet förändras och då måste beslut fattas, men mer om detta en annan gång. Det kräver liksom ett eget inlägg.

Familjen Knas: Grabbarna är tokiga, älskvärda, galna, bråkiga och helt underbara! Maken är väl ungefär som grabbarna, summasummarum har jag de mest fantastiska människorna i mitt liv! I höstas fick vi släppa taget om vår älskade hund, Simon. En trött gammal man är nu tillsammans med sin bror i hundhimlen. Ett oerhört jobbigt beslut, hur rätt det ändå var. Men jag tror att han är tacksam för att kärleken till honom var större än det egoistiska i att låta honom kämpa dag ut och dag in. Trots den enorma saknaden av vår Simon blev det outhärdligt att vara utan tassar i huset. Så, strax innan jul hämtade vi Malte i Ljungbyholm. Malte är en svart storpudel som hunnit bli 15 veckor. Bloggen kommer förmodligen att handla en del om denna kille.

Well, nu finns det en liten uppdatering! Jag hoppas att ni orkat läsa, och jag hoppas att jag får behålla blogglusten nu!
KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejjä!!!//Sus

Chrissan sa...

Välkommen tillbaka!
Kram!