lördag 12 februari 2011

Egostatus

Malte väckte mig 04:00 med att sätta två stora tassar rakt i ansiktet. Ut i snön och kissa, in igen. La mig på soffan under två filtar och morrade tyst över byrackan. Byrackan hoppade upp till mig i soffan och burrade in en kall nos vid min hals. Jag drog filtarna över oss och världens varmaste och underbaraste byracka och jag somnade gott. Morrandet avtog....

Denna veckan har innehållit sjukdom och utbildningsmässor. Varje år medverkar "min" skola på minst två mässor och det är alltid lika roligt! I år hade vi fem kursdeltagare med oss och det är sååååå jäkla gött att höra dem prata om sina utbildningar, jag blir såklart stolt som en tupp! Jag hävdar fortfarande att jag har världens bästa jobb, alla kategorier!

Jag har inte bara världens bästa jobb utan även världens bästa, snyggaste och ballaste karl i huset! Inte för att jag kan fatta det men idag har vi varit tillsammans i hela 23 år!!!!! Shit, jag måste ha gjort något rätt i mitt förra liv!



Ha en go lördag, mina kära vänner! Själv ska jag pussa på maken heeeeela dagen!

1 kommentar:

memme sa...

Han överlevde!!!!!