onsdag 31 mars 2010

Lullar

Medan jag lullandes städar kommer jag fram till följande:
  • Tacksam för att det finns hushållspapper.
  • Hunden Simon har blivit gammal och trött, sovaätasovaätasovaätakissagosa.
  • Vi behöver nya krukväxter.
  • Var det onödigt att ta vaccinet mot svininfluensan?
  • Lammstek är ganska dyrt.
  • Jag prisar den människa som uppfann kaffet. Undrar om hon/han fattar innebörden?
  • Vi har VÄLDIGT många motorcykeltidningar i vårt hem.
  • Undrar varför sömmen längst fram på strumpan alltid snurrar sig på min högerfot?
  • Jag glömde köpa rödbetssallad.

Och nu lullar jag vidare.

2 kommentarer:

Ullabella sa...

kommer du fram till några svar på dina funderingar då??

Hosanna sa...

Lammstek är alltid rätt.
GÄrna med quorn blandat med olika former av nötter och fröer samt torkad frukt till. Och en morotstzatsiki till.