torsdag 21 maj 2009

Varning! Är du inte inresserad av GI så skit i att läsa!

Nu är jag INTE speciellt go och gla!
För jag kämpar som en jäkla idiot med mat och motion. Jag äter a la GI rivstart och har gjort det i en månad nu. Tränar genom att vara ute och jogga, springa, promenera, flåsa på crosstrainern, göra äckliga sit ups och jobba med hantlar.

Men tror ni vågfan rör sig?
NEJ!
Tror ni måtten minskar?
NEJ!

Så säger kloka människor så här: Jo, men som du tränar så får du ju muskler istället, och dom väger ju mer än fett.

Jaha, så då kommer man att vara överviktig for ever då?
Bah!

2 kommentarer:

Chrissan sa...

Det verkar som många av oss GI-are har det lite trögt...går inte heller ner så mycket/fort som jag hoppats. Men vi ska inte ge upp. Kom igen! Kämpa!

Sus sa...

Tack snälla Ego för kommetnaren hos mig.
Jag grät en skvätt av den =)
Och GI:a på om du känner fört.
Kolla med Anna Kaos. Hon kanske har något tips till dig?
Kram!!