måndag 4 maj 2009

Status Ego

Vi tar det hela i strukturerad punktform:
  • Inga föl ännu, men verkar vara ruggigt nära.
  • Trött.
  • Tvingas till Malmö i dagarna tre, ny och sista kursen.
  • Lycklig som få över ett halsbandet jag fick av en mycket kär vän. Det står älskad och trygg, skapad för stora ting på halsbandet, det stärker mig.
  • Regn.
  • Trettonde dagen på GI-viktkolls rivstart. Tappat tre kilo men nu står det ruggigt still igen, har INTE fuskat! Jag repeterar: har INTE fuskat.
  • Haft en bra helg med världens bästa killar, M, J, Lill-E och Simpan.

Over and out.

5 kommentarer:

Stina sa...

Hej hej, hittade dig inne hos Anna. Tänkte bara fråga om du hade mätt dig. HAr läst hos ett flertal som kör GI att det inte händer något på vågen men en massa med centimetrarna.
Pepp, pepp.

Anonym sa...

Jag gick in för att säga precis samma sak. Jag har för egen del märkt att vikt och mått sjunker i olika takt. Minus 4 hg från igår men inte en millimeter på måtten. Andra dagar är det tvärtom. Och DU: tränar du hårt så ska du kanske väga dej efter träning när du tömt glykogen depåerna?

Ego sa...

Jo, måttbandet är framme då och då och visst krymper det. Men det är precis som om jag kommer till en viss gräns och stannar där ett bra tag. Vet att det bara är att kämpa på men det är så lätt att ge upp när det inte ger resultat så snabbt som jag "tycker jag är värd". Tack så mycket för era tips, det stärker med er pepping!

Unknown sa...

Det är kroppen som ställer om sej till de nya förhållandena. Fortsätt som du gjort du kan kanske lägga kolhydraterna på fm och äta mera -rent- fett em. Kanske cocosatillskott? Det innehåller fett som sporrar kroppen att släppa tidigare lagrat fett.

Ullabella sa...

dagens bästa i malmö idag...att träffa daj!!! =)

håller tummarna att det snart blir föl....
jobbigt att gå och vänta jöe!!