torsdag 9 april 2009

Skärtorsdag

Tyckte nyss vi firade påsk?
Ja, det är väl bara att hänga på.

Okej, skolan börjar suga musten ur en på allvar nu, berömmande feedback med besk eftersmak på sista obligatoriska samtalsredovisningen. Skönt att ha det gjort...
Nästa projekt kallas workplace guidance och jag är tacksam över att ha de samarbetspartner jag har, vet inte vad jag skulle gjort annars.
Men jobbigt kommer det säkerligen att bli, våra lärare tycker det ska bli såååååå intressant.
Vad bra då.

Nu laddar jag inför påsk.

1 kommentar:

Ullabella sa...

du talar i gåtor, kvinna...besk eftersmak?? jag förstår ingenting...berätta för tant Ulla...

ja du..jag är också glad för min samarbetspartner..och att vi funnit en perfekt arbetsplats...nu går vi in i det med full fart...kör vi in i väggen lär det bli en "j*vla smäll"...
men nu är det snart över..halleluja!!

ladda på...har du mellanlandat i blåkulla ikväll månne? det är jädra ös nu...jag är bara inne lite kort och kollar mailen..jag ska ut och fira nu igen...