onsdag 29 april 2009

Äntligen!

Skulle kunna göra ett inlägg om hur mycket olika saker man lär sig när man håller på med Workplace Guidance.
Men jag pallar inte skriva, och tro mig, ni pallar inte läsa.

Nä, detta inlägget handlar om något positivt istället.
Nämnligen att tappa kilon som är totalt överflödiga och kan fara dit pepparn växer. Faktum är att jag trott att man kan fixa sån´t på alldeles egen hand, och det kan man också, till en viss gräns.

Klicka på länken så får ni se vad som har hjälpt mig att tappa tvåochetthalvtkilo på en, EN vecka. Rätt kost, dämpat sockersug och motion.
Äntligen rör det på sig!

Förresten, hur går det för er andra BU:are? Har ni samma hallelujakänsla som jag?

2 kommentarer:

Chrissan sa...

Visst får man ett och annat hallelujamoment när man ställer sig på vågen. Iaf vissa dagar.;)
Grattis till ditt superfina minus!

Ullabella sa...

inte dåligt minus du fick där..tippar du får lika många plus på din wpg-tenta...så som du slitit med den...( jag anar mig till detta!! )
jag själv skulle nog vilja slänga ut helvetesskapet från 4e våning...dator med tillbehör...men vad hjälper det imorrn...näe jag får nog skriva vidare...

hejja oss vad vi är bra!

hälsningar tungviktaren!