söndag 5 april 2009

Dagar som kommer och går

och.... VIPS!
så är helgen väck!
Skulle kunna babbla på om vad som händer här, men jag kör kortversionen:
  • Kryllade mig i fredags
  • Skrivit samtalsanalys
  • Skrivit mina sidor med ett sökandeperspektiv
  • Motionerat, japp och minsann!
  • Fått ont i benhinnorna, japp och minsann!
  • Grille i vårsol
  • Skickat hästbilder till goa vännen
  • Varit alone at home en hel dag
  • Läst kurslitteratur (Hu för engelsk litteratur)
  • Jagat hästar tillsammans med havrespann och stallchef
  • Mockat
  • Filurat på forskningsområdet till masterutbidningen
  • Tvättat och annat trist och tråkigt
  • Skrattat
  • Promenerat över värsta kalhygget med bästa vännen

Jaha, ungefär så där. Glammigt värre!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vill bara förtydliga att det inte var någon av stallets hästar som var på rymmen!/Stallchefen som också har träningsvärk efter att dubblat motionspasset!!

Ullabella sa...

låter onekligen som en bra helg!! =)min har varit lite blandad också med allt möjligt trevligt och mindre trevligt....men en bra blandning överlag....

ha en skön vecka nu!
kramen!

Karin Berg sa...

vad du hinner med mycket... :-)

moi sa...

Bra jobbat =)
Ang benhinnorna fick jag också ont förut men det avhjälptes med nya skor med bra dämpning! Finns dämpande sulor också om man inte vill köpa nya skor. Ett tips bara =)