fredag 23 april 2010

YES!

Nu är jag igång igen!
Ja, jag vet att det är tvära kast här. Men bloggen genomsyrar ju hur jag är som människa: Upp som en sol och ner som en pannkaka och upp igen. Och allt detta kan ske inom ett par timmar. Nu är jag som en stor jävla sol!

Jag gjorde världens klipp igår, vilket ledde till att jag är numera ägare till en ny mobiltelefon. Mycket bättre och snajsigare än den jag beställde av Skit-Telia. Klippet pallar jag inte berätta om men jag har väl tjänat ett par tusen spänn! Vilket passar alldeles lysande eftersom vi lämnat in både bil och husvagn på verkstan.

Dessutom har jag faktiskt loosat typ 8 kilo genom CK, OCH en stark vilja som tusan. Shit, nu ska jag städa till hög musik a la Spotify!

Önskar er alla en superduper helg!

3 kommentarer:

Unknown sa...

En superduper helg på dej själv!Kramar

Ullabella sa...

gôtt mos!!

Chrissan sa...

Bra jobbat!
Själv ligger jag på sammanlagt 5 kg. min kropp är envis på att släppa ifrån sig kg...:/