torsdag 15 april 2010

Inget speciellt

Usch, bloggtorka kallas det tydligen.
Är bara sååå trött.
Är jag still för länge så somnar jag, garanterat.

Inget speciellt har hänt förutom alla vanliga hålltider i vårt vardagsliv.
Ikväll är det dags för J´s fotbollsträning för andra gången denna veckan, jag är glad för att M tar denna körningen. Jag har fyllt termosen med kaffe eftersom jag vet att han har ett väldans behov av kaffe på just fotbollsträningar. Han brukar faktiskt även bjussa sin äldsta brorsa på en kopp där på bänken. Jag själv ska bege mig in till stan för påfyllning av Cambridgekurens smarriga påsar.

Sedan blir det bingen i rappet. Läser just nu en ganska kass bok skriven av min ungdomsidol Nikki Sixx, han berättar om sitt massiva heroinmissbruk. Så, god natt på er, söta och snälla bloggläsare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inte nödvändigt att du hittat på något käckt och upplyftande för oss andra varje gång vi tittar in, vi kan ju bli bortskämda :-) hälsar Göran.

Anonym sa...

Men vem ska ta in din häst?