fredag 15 januari 2010

Ha ha ha!

Okej, så här blev det:
Badhuset visade sig vara stängt eftersom kommunen bestämt sig för att spara pengar. Gråtattacker från barnen.
Förra inlägget handlade även delvis om ryggbiff.
Bästa köttbiten om ni frågar mig. När skiten tinat upptäcker jag att det inte är ryggbiff utan äckliga, stora och ruggigt sega lövbiffar.
Försökte piffa upp dem men de smakade ändå skit, trots mozzarella och bea.
BLÄ!
Rödvinet är däremot helt OK.

Men.

Ikväll skiter jag faktiskt i att saker och ting ibland blir, ja, skit. För just nu är jag så jäkla lycklig och glad över allt som är såååååå bra just nu!

Just nu kan jag erövra världen!

2 kommentarer:

Ullabella sa...

ja vad gör då sega lövbiffar..när du har sån luft under vingarna..bara le och se glad ut....=)

Sus sa...

Behåll den känslan. Den är bra att ha i rockärmen =)
Härligt!