söndag 24 april 2011

Slarvpotta

Lääänge sedan jag bloggade, jag vet.
Mycket som sker i det Knasiska hemmet.

Snabb uppdatering i punktform:
  • Fukt i badrummet är lika med hantverkare här.
  • Pappa fixade påskmiddag igår, alla blev kräkmätta (som vanligt).
  • Grabbarna Grus är inne i en loppisperiod. Bord och prylar på garageuppfarten.
  • Idag är det sista gången på valpkursen.
  • Svärfar håller 70-årsgille ikväll.
  • Maken är lika snygg som alltid.
  • Ångest över att jag inte beställt tid för vaccination till barnen inför Turkietresan.
  • Fjärrkontrollen till TV:n är paj.
  • Storebror blir sambo.
  • Pappa sålt sitt hus.
  • Bromsarna på Forduslingen är sönder.
  • Ett stenskott i framrutan på min älskade Suzuki bara växer och växer.
  • Jag är kär i livet!
Sådär ja, en uppdatering i punktform!

5 kommentarer:

Memme sa...

ÄNTLIGEN!

Anonym sa...

Jag håller med, ÄNTLIGEN!Mamma

Kristin Vägledare sa...

Roligt att du skriver igen! Hoppas att få läsa mer av dig.
Kram
Kris

Chrissan sa...

Full rulle med andra ord.:)

Ullabella sa...

skönt att höra att du har det bra!!=)