söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag



I fredags firade M och jag att det var 22 år sedan vi "blev ihop". Idag är det alla hjärtans dag och i övermorgon firar vi 14-årig bröllopsdag.


Jag är lycklig.


Inte bara för att jag är lyckligt gift med den snyggaste mannen på jorden utan för så mycket mer. M är en människa med ett enormt stort hjärta som ömmar för många, även de trångsynta och tvivlande. Han får mig att se många sidor av samma mynt och det berikar mitt liv att få vara en del av hans. Ingen kan få mig på så gott humör likväl som ingen kan göra mig så förbannad som M. Vi har så roligt ihop, vår humor finns ständigt med i ett virrvarr av innebandyträningar, föräldramöten, falukorvträsk och renoveringar. Varenda dag längtar jag efter honom och jag uppskattar varenda minut vi är tillsammans. M är en sådan där typ som aldrig tycker att något är jobbigt utan ser positivt på allt i hans omgivning. Jag avundas hans positiva syn på livet och är oerhört tacksam för vår kärlek.


Han finns för mig.
Jag finns för honom.

M, jag älskar dig!

2 kommentarer:

Ullabella sa...

låter som det ska va...bara att gratulera!!

...tänk så olika våra liv ser ut ändå...=)

Sus sa...

Fint Ego!